Πώς η αστρολογία γίνεται μόδα. Η χρονιά του φιδιού
Το φίδι έχει διφορούμενη σημασία στην κινεζική κουλτούρα. Συνδέεται με τη σοφία, την ομορφιά και την εξυπνάδα, αλλά και με την υπερηφάνεια και την οργή, και όπως διατείνονται οι μάγοι των άστρων, θα φέρει τύχη σε όσους τολμήσουν. Θα κερδίσουν έδαφος οι έξυπνες & καινοτόμες ιδέες που θα βελτιώσουν την οικονομία. Η οικονομία εκτός των άλλων, πολλές φορές επηρεάζεται από τα συναισθήματα και από τις σκέψεις των ανθρώπων. Οι αστρολόγοι κάνουν αναφορά για επιχειρήσεις που ευνοούνται την φετινή χρονιά. Ανάμεσα σε αυτές αναφέρει και όσες σχετίζονται με το ξύλο (ξύλο= Ρούχα, υφάσματα, έπιπλα, χαρτιά, βιβλία και περιοδικά).Ο κόσμος της μόδας το πήρε αυτό σοβαρά υπόψη και είναι πανέτοιμος να περάσει σε άλλη διάσταση, αυτή της χρονιάς του φιδιού. Οι σχεδιαστές μόδας όπως φαίνεται έχουν βρει έμπνευση απόλυτα εναρμονισμένοι με το κινεζικό ζωδιακό κύκλο.
Σημαντικό σημείο αναφοράς, το γεγονός πως οι Κινέζοι αγοραστές πέρυσι αποτελούσαν τη μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών πολυτελείας στον κόσμο, δαπανώντας κατά μέσο όρο 14.000 δολάρια για ταξίδια στην Ευρώπη, τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ.
«Η μόδα είναι μια μορφή ασχήμιας τόσο ανυπόφορη που πρέπει να την αλλάζουμε κάθε έξι μήνες» είπε ο Όσκαρ Ουάιλντ. Εγώ λέω πως είναι ένας υπέροχος κόσμος έκφρασης & δημιουργίας και αφορά τους περισσότερους ανθρώπους σε κάποια της μορφή. Έχει χρώματα , σχήματα, συναισθήματα, πολλές αναμνήσεις, και γιατί όχι και αστρολογία; Έτσι η αστρολογία γίνεται μόδα και η μόδα αστρολογία
Όλα μέσα στη ζωή είναι!
Να δούμε λίγο τα τρανταχτά παραδείγματα των επώνυμων εταιριών της φετινής χρονιάς… της χρονιάς του φιδιού.